„Co Pan sądzi…?”, czyli piszemy odpowiedź dla mediów

Ogólnie? Nie, ponieważ więcej nie zadzwoni. Skrajnie krytycznie? Nie, nie ma co się wychylać. To jak właściwie skonstruować dobrą odpowiedź na pytanie postawione przez dziennikarza? ARTYKUŁ UKAZAŁ SIĘ W „TWOIM PRZEGLĄDZIE STOMATOLOGICZNYM” (ELAMED MEDIA GROUP) W RAMACH AUTORSKIEGO CYKLU „PRZYCHODZI DZIENNIKARZ DO STOMATOLOGA” W poprzednich odcinkach pisałem, kto i dlaczego może zadzwonić do gabinetu z…

Więcej

Aktywność medialna a promocja gabinetu stomatologicznego

Obecność w mediach, najlepiej ta regularna, umożliwia dotarcie do potencjalnych pacjentów w równym stopniu co dobra strona internetowa i aktywne profile na Facebooku czy Twitterze. To dobry argument, aby nie odrzucać połączenia od dziennikarza, gdy ten zwraca się z prośbą o wypowiedź. ARTYKUŁ UKAZAŁ SIĘ W „TWOIM PRZEGLĄDZIE STOMATOLOGICZNYM” (ELAMED MEDIA GROUP) W RAMACH AUTORSKIEGO…

Więcej

Dentysta vs dziennikarz – pierwsze starcie

Tę niepewność w głosie recepcjonistki gabinetu stomatologicznego słyszałem nie raz. Dziennikarz? Z jakiego portalu? Pytania? Ale dlaczego? Słyszałem z ich ust, że: „Pan doktor ma pacjenta”, „żebym zadzwonił za godzinę” (tylko po to, aby usłyszeć to samo), że „Pan doktor na pewno nie jest zainteresowany”. Z czasem nauczyłem się wyczuwać, że w czasie, gdy tłumaczyłem,…

Więcej